lauantai 8. syyskuuta 2012

Muodot

Leila-mumma haastaa tekemään korttia muodoista, Minulla on cd ympyränä, korttipohja neliö ja mikähän tuo teksti olisi, kaareva ??
Leimakuvaa en värittänyt, stanssasin vain pitsireuna neliöksi ja laitoin hiukan kissansilmästä väriä reunaan. Kukkanen , lehdykät ja helmet nurkkiin. Nämä laitoin cd:n päälle ja koko komeuden hohtavalle korttipohjalle.
Kiirusta on piisannut... Ihmettelen tässä vain , miten paljon tavaraa voi mahtua yhteen huoneeseen :)) Työhuone on nyt tyhjä ja odottaa seinien pakkelointia ja maalausta. Jospa ensi viikolla saisin sen tehtyä ??? Mökilläkin on vielä yksi ulkoseinä hiukan kesken..


Kyllä kannatti herätä eilen aamulla kuudelta päänsärkyyn...:)  Näin komea oli maisema  ♥



Ja tässä minun loppukesän työsarkaani... Olen ylpeä itsestäni kun sain kaikki nuo maalattua, tuolta korkealtakin...Kyllä siinä tarvittiin jos jonkinlaista apuvälinettä... Ja kaikenlisäksi minulla on korkeanpaikan kammo  :)



Ja lopuksi isännän työsarkaa ...






3 kommenttia:

  1. Hieno on korttisi ja täynnä erilaisia muotoja niinkuin piti haasteessa ollakin. Kiitos osallistumisesta ja onnea arvontaan.

    VastaaPoista
  2. Ihana kortti ja niin ihanan paljon kivoja muotoja kortissasi!

    VastaaPoista
  3. Mä vaan tähän maastoon kiinnitän silmäni. Miten hienolla paikalla onkaan tuo kesäasuntonne.Multa olis jäänyt maalaamatta, huippaa jo kun katselenkin.Isohko on tuo isännänkin työmaa:)

    VastaaPoista