maanantai 15. huhtikuuta 2013

5 aiheen ATC- haaste

Leila taas haastaa komiasti 5 aiheella : Rakkaus. Keltaruusu, Unien unelmat, Pariisi ja Linnun laulua. Helpoimmista aiheista syntyi useampi kortti, kuvia etsiessä kun tuli vastaan useampi siihen sopiva kuva.
Korteissa on käytetty pitsiä nauhoja.timantteja, kimalletta ja struktuuripastaa. Sitä ostin lauantaina Sinellistä, jossa oli Jyväskylän askartelutapaaminen. Tuttuun tapaan ,en muistanut ottaa yhtään kuvaa sieltä..:)
Tässä kavalkaadia korteista , kaikki osat on :)

All my love  VARATTU

Keltaruusu 1/2

Keltaruusu 2/2

Unien unelmaa

Pariisissa  VARATTU
Linnun laulu



Linnun viserrys

Linnun sirkutus

5 kommenttia:

  1. Niin ihania kortteja kaikki ...täytyi oikein silmiä hieraista..Tuo rakkauskortti vei heti sydämeni.
    Kiva kun ennätit mukaan.

    VastaaPoista
  2. Voi että onkin kauniit kortit. Ihanat kaikki.

    VastaaPoista
  3. Katselin tässä, olisiko vielä vapaina kortit All my love, Pariisissa, Pääskyjen aiha, Ratsun odotus ja Onnen kyyhky. Olisiko minulla mitään, jolla saisin nämä kortit itselleni. Minulla on sivupalkissa vapaat atc:t kuvattuina.

    VastaaPoista
  4. Hienoja ovat nämäkin, mutta varaisin "Valkeaa unelmaa, KUkka sinulle ja enkö minä varannutkin tuon Pyöräretken?" Sorry vielä kerran, että olen töpeksinyt. Luulin, että olen varannut kaikki. Voi tätä vanhuutta!

    VastaaPoista
  5. Voi kun kiva, kun löysit vaitarit. Valitettavasi tanssi kortti on mennyt. Kuvalinkkiä tulee näköjään päivitettyä paremmin (löytyy lukijat linkin alta). Olisiko vielä jokin kortti mieluisa?

    VastaaPoista