sunnuntai 1. huhtikuuta 2018

Mukavia pääsiäispyhiä !

Pääsiäinen on mukavasti käynnissä 😊 Pienet etsivät aamulla innokkaasti kukon munimia munia. Niitä löytyikin useita, joku oli kengässä,joku taskussa ja oli muitakin kivoja paikkoja,mistä niitä löytyi.
Minä olen oireilut hartia- niska vaivojen kanssa. Olen vältellyt askarteluhuonetta, katsellut telkkua ja kutonut sukkia. Kyllä sekin varmaan vähän rasittaa lihaksia. Onneksi kuitenkin huimaus on jo poissa. Täytyis mennä hierottavaksi.... Nyt sain kyllä aamun naurut tämän ennakoivan tekstinsyötön kanssa. Se ehdotti että Täytyis mennä hirtettäväksi  😁😁😁 .

Nyt aamulla tein yhden kortin. Kuva on askartelulehden mukana tullut. Teksti on Käsitellen puodista.
Pääsiäiskukat kukkivat kauniina.


 Lapset olivat Tian kanssa Himoksella laskettelemassa. Keli oli kyllä upea 😊
Iida oli flunssassa eikä päässyt mukaan....

Lauantaina olimme bongaamassa pääsiäistipuja. Eri liikkeet olivat järjestäneet pikku puuhaa lapsille.
Torilla liikkui tällainen tipu.

Ihania pääsiäispyhiä teille. Älkää langetko aprilli piloihin 😊



2 kommenttia:

  1. Kiva kortti! Minua yritti miniä huiputtaa, että he menee kesällä naimisiin. Enkä minä edes tajunnut huiputusta! :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos tupliksen atc-Miehet kortista.Hieno kortti.Mukavaa viikonloppua.

    VastaaPoista