tiistai 2. helmikuuta 2016

Älä herätä mua

Enkulin musiikkihaasteessa on kaksi kappaletta, joista valita tai tehdä kummastakin :)
 Minä tein Mikael Gabrielin -Älä herätä mua unesta kappaleesta. Tai menin siitä missä aita on matalin ja katsoin aiemmin tehdyistä korteistani tähän sopivia.  Kauniita unia kuitenkin näin :)
 Ei nyt ehdi oikein muuta....

Tässä korttini, kaikki vapaana vaihtoon.

Älä herätä mua  1/3

Älä herätä mua  2/3

Älä herätä mua  3/3

Pakkailua, pakkailua ja taas pakkailua. Välillä ei jaksa tai huvita, niin silloin istumaan sohvan nurkkaan ja virkkaamaan tai kutomaan vähäksi aikaa....

2 kommenttia:

  1. Upeasti sopivat korttisi haasteen teemaan. Kivaa kun tulit mukaan ja onnea arvonnassa.

    Älä vain väsytä itseäsi nyt liikaa. Toivottavasti kaikki menee hyvin. Lähetän voimahaleja ja jaksamista sinulle.

    VastaaPoista