keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Pakettikortteja

Lauran haaste62 on jouluisia paketteja ja pakettikortteja.
Minä uusiokäytin vaatteissa olleita hintalappuja. Kaverit nauraakin, että minulle on helppo tuoda tuliaisia  :)
Tällaisia jouluisia tein upeista pohjista :)





Minulla on ollut kova flunssa. Kaksi päivää olin täysin äänetön, edes pihahdusta ei tullut. Isäntä pääsi helpolla :))) Onneksi kävin messuilla perjantaina, vaikka siellä jo veto loppui. Lauantaina tai sunnuntaina en sitten olisi kyennyt lähtemäänkään.
Istuma hommia olen tehnyt kun muuta en jaksanut. Sain tehtyä tilatut 60 lahjapussiakin...
Onneksi nyt on jo aika hyvä olo, kyllä se taas tästä normalisoituu..
Mukavaa päivää kaikille !


7 kommenttia:

  1. Voi että miten kauniita tageja ja hienoa kierrätystä! Hyvä että olet jo paranemaan päin:)

    VastaaPoista
  2. Vautsi kun ovatkin hienoja;-) Mä jos ostan vaatteita, ne raksivat kaupassa kaikki laput pois:(
    Ihanaa että olet paranemaan päin :)))

    VastaaPoista
  3. Paljon olet tehnyt ja kaunista!

    VastaaPoista
  4. Kauniita tageja! Minä käyn messulle lauantaina :)
    Hyvä että olet jo paranemman päin!

    VastaaPoista
  5. Kauniita ja hieno idea kierrättää.

    VastaaPoista
  6. Wau.. upeaa uusiokäyttöä!!
    Iket taitava!!
    Minä olen myös innokas kierrättäjä!!

    VastaaPoista
  7. Hyvä kierrätysidea ja tagit ovat aivan upeita

    VastaaPoista