lauantai 7. huhtikuuta 2018

Atc vaihto Pirjon kanssa

Pirjon kanssa vaihdoimme 3 Atc- korttia. Pirjo haastoi minut tekemään kortit aiheella Skotlanti, Irlanti ja Pohjois- Irlanti. Kyllä olikin klinkkiset aiheet. Ensin ei meinannut syntyä mitään. Sitten tein Scotlannista kolme korttia ja sen jälkeen tajusin että minun pitikin tehdä kortti jokaisesta noista alueista. Nyt Pirjo saakin sitten viisi korttia.
Minä haastoin urheilu aiheisilla korteilla, hiihto, suunnistus, juoksu :)




Tällaiset upeat kortit sain häneltä.
Kiitos Pirjo miljoonasti näistä upeuksista ❤
Ja muustakin extrasta.







2 kommenttia:

  1. Kauniita kortteja! Minun pitäisi alkaa taas pitkästä aikaa tekemään atc-kortteja. ATC:t on olleet hiljaiselolla jonkin aikaa, harmi.

    VastaaPoista
  2. Voi kiitos vielä kerran tätäkin kautta ihanasti vaihdosta kanssasi....
    Nuo viisi ihanuutta todellakin ovat minun-minun-minun...
    ja olen niistä niin onnellinen.... heinäkuiseen matkaamme tuli uutta puhtia odottamiseen... melkein tekisi mieli aloittaa tekemään jo albumia ennenkuin edes pääsee matkalle!
    Hyvää viikonloppua ihana Anemone!

    VastaaPoista